3de week Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Maike Schoonwater - WaarBenJij.nu 3de week Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Maike Schoonwater - WaarBenJij.nu

3de week Londen

Door: Maike

Blijf op de hoogte en volg Maike

23 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!


Het idee van dit blog bijhouden was zodat ik niet iedereen hoef te emailen/skypen/appen en smsen. Helaas ging dat plan niet helemaal door ;). Toch vind ik het super dat iedereen contact met me wil!
Ontzettend lief en leuk natuurljk.

Vandaar dat ik ook al een paar weken geen updates gedaan heb via dit kanaal. Ik ben gewoon te druk. Op het werk ben ik nu eindelijk bezig met het werk dat ik ook ga voortzetten in deze stage. Dit houdt in: kantoorwerk. Ik ben van de administratie en ik ben PA. jaja ik ben PA, personal assistant van de manager van housekeeping. Zij heet Margarida en is een kleine Portugese vrouw. Gelukkig heel aardig!
Ik ga dan ook alles op kantoor in orde maken qua papierwerk enzo. Leer ik hier wat van? Zeker weten! Ik weet nu alles van excel, haha. Die vrouw gebruikt echt voor alles excel.
Ik kan niet vertellen wat ik allemaal nog meer doe hier, dat horen jullie wel als jullie me komen bezoeken :).


Ik zal dus voortaan proberen vaker hierop te schrijven. Blijf me vooral appen enzo!



Heeeeeeeel veel liefs en groetjes uit Londen,

Maike


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

My Londen Life

Stage in Londen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2014

3de week Londen

23 Augustus 2014

3de week Londen

04 Augustus 2014

Eerste dag

31 Juli 2014

Probeersel
Maike

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 1044
Totaal aantal bezoekers 2024

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 04 Februari 2015

My Londen Life

Landen bezocht: