Eerste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Maike Schoonwater - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Maike Schoonwater - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Maike

04 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik mijn eerste dagje gehad in The Tower. Een andere stagiaire, Carolien, heeft mij rondgeleid en me alles laten zien. Ontzettend leuk meisje, helaas heeft ze haar stage erop zitten en gaat ze komende woensdag weg! De andere stagiaires heb ik nog niet echt kunnen spreken want die werken zelf natuurlijk ook. Ik heb alleen wel al mijn buurman ontmoet, een typische Engelsman. Luidruchtig, drinkt veel en praat eigenlijk alleen maar daar over, hahha. Gelukkig is ie wel aardig.

Dan mijn kamer, tja mijn kamer..
Mijn kamertje is klein, heel klein zelfs. Hahaha. Gelukkig is ie wel schoon en stofvrij ;). Ik heb meteen wat foto's opgehangen en het een beetje gezellig gemaakt. Ik denk dat ik gewoon even mijn draai moet vinden en dan lukt het allemaal wel.

Morgen heb ik mijn eerste echte werkdag, dan ontmoet ik ook mijn begeileider Margarida. Ze schijnt ontzettend aardig te zijn, dus ik ben benieuwd!!


Tot snel!

  • 04 Augustus 2014 - 19:59

    JW.:

    Hai Maike,

    Ach, het is net Twente.. aleen maar kletsen over zuipen en meiden (oja, ook een beetje voetbal) hahaha.
    Hoop toch zo dat je een geweldige tijd krijgt daar. Hard werken, veel leren zal het worden maar je kunt je tenminste op een ding tegelijk richten.

    HVJ en groetjes weer,

    XXX pap.

  • 04 Augustus 2014 - 21:47

    Rosanne:

    Eerste dag zit er al weer op hoor topper!!
    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

My Londen Life

Stage in Londen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2014

3de week Londen

23 Augustus 2014

3de week Londen

04 Augustus 2014

Eerste dag

31 Juli 2014

Probeersel
Maike

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2025

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 04 Februari 2015

My Londen Life

Landen bezocht: